بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 4.0 چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 4.0 چگونه آن را درمان

یکی از بستگان من به عنوان پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه تشخیص داده شده است، چند کیست در کلیه او وجود دارد. به تازگی، سطح کراتینین او است تا 4.0. من می خواهم بدانم هر راه به او کمک کند وجود دارد؟
با توجه به اعلام خود، چند کیست در کلیه بیمار وجود دارد، و باید دلیل بخشی از سطح کراتینین بالا باشد. بنابراین ما باید به او کمک کند به کنترل رشد کیست و بهتر به آنها کوچکتر است.
در حال حاضر کراتینین او از 4.0 است، این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را کمتر از 20٪ است. تحت این شرایط، کلیه خود را می توانید جریان خون به اندازه کافی نیست و از آن کمک آسیب به کلیه خود را؛ عملکرد کلیه کم HB علت کم است. این گردش بد است.
بنابراین، در حال حاضر، ما باید او را کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی خود، تعمیر کلیه آسیب دیده خود، بهبود عملکرد کلیه خود و اصلاح کم خونی است. در غیر این صورت، عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد به کاهش است و او خواهد شد به صورت دیالیز.
توصیه من این است: پیدا کردن تمام دلایل که باعث مشکل کلیه و حذف آنها را به طوری که ما می توانید پیشرفت جلوگیری و تا به بازیابی معکوس می باشد. در همان زمان، ما باید به کم خونی خود را اصلاح و او را درمان را به خود کیست.
چه درمان باید به درمان PKD اعمال می شود؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می توان آن را یک درمان خوب از PKD. آن را برای کاهش کیست و مهار آنها را از رشد مجدد مفید است. چه چیزی بیشتر، می توان آن را به اندازه کافی برای تغذیه سلول های کلیه ارائه می شود، در نتیجه برای جلوگیری از آنها را از نکروز.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیمار PKD با کراتینین 4.0 ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی است. حداقل، آنها می توانند یک زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: